14 Mayıs 2013 Salı

Yeni Yaşamlar, Yeni Umutlar

   
          Bazen düşürdüm uzun uzun. Gelecek;  yaşayacaklarım ve yaşanmışlıklarım üzerine. Öyle anlar gelirdi ki kendimi dünyadan kopmuş bambaşka bir alemin içinde bulurdum. Bambaşka bir yaşam da. Evet. Tüm gerçek yaşamın içinde ki başka bir gerçeklikte. Tüm yaşanmışlıklarına rağmen, hayatın daha hiç yaşanmamışlığının keşfinde. Net, katkısız ve abartısız önümde uzanıp giderdi zaman ve mekanın olmadığı boşluklar.İnsanı muhteşem hissettiren uçsuz bucaksız  huzur çayırları, derinlerinde kaybolmaya razı olduğum düşünceler ormanı ve ben. Goby çölünün yalın kumsallarına inat, karmaşık ama bir o kadar cazip gelen dehlizler. Hangisinden vazgeçebilirim ki.  Bu benim gibi "düşünmenin o tarifsiz tadını keşfetmiş" olanlar için çok zor  hatta   imkansız bir şey. Zıtlıkların ve karmaşıklığın içerisinde puzzle yapar gibi algının , bulmaca çözer gibi birikimlerin, satranç oynar gibi  hislerin harmanlandığı harika bir ortamda fırtınalar koparmak. Tam benim çılgınlığım için biçilmiş kaftan. Yaşam ve gelecek...... Yaşam ve umutlar..... Ben ve Goby ....hepsi bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder